Pogoji uporabe

Pogoji uporabe

Splošni pogoji 

Ti splošni pogoji veljajo za spletna naročila, oddana na spletni strani heydude.si (»spletna trgovina« ali »trgovina Heydude«).

 

1.        Kontaktni podatki ponudnika spletne trgovine

Sedež družbe - prodajalca

INTERSOCKS d.o.o.

Reška cesta 29

1330 Kočevje

E-poštni naslov: heydude.trgovina@intersocks.com

(»ponudnik«)

 

2.        Pogoji nakupa

Na spletni strani so objavljene maloprodajne cene. Spletna trgovina je na voljo vsem uporabnikom. Možnosti plačila za maloprodajne kupce:

  • plačilo s kartico: kupec izvede spletno plačilo ob spletnem nakupu;
  • po povzetju: kupec blago plača dostavni službi ob prevzemu.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.

V spletni trgovini imamo poleg redne ponudbe izdelkov tudi outlet ponudbo, tj. zaloge izdelkov iz preteklih sezon, ki so zato znižani (»outlet izdelki«).

V trgovini Heydude.si pridružujemo pravico, da v primeru, da naročeno blago ni na zalogi, odstopimo od dobave blaga. V tem primeru se že vplačani znesek stranki v celoti vrne oz. ima stranka možnost naročilo spremeniti v skladu s točko 9. teh splošnih pogojev.

Prodajne cene so v spletni trgovini označene z redno ceno, ki je sestavljena iz cene za enoto blaga skupaj z davkom in vsemi morebitnimi drugimi dajatvami. Prodajna cena je enaka ceni za enoto blaga (en tovrstni izdelek).

Če je cena izdelka znižana, je  prejšnja prodajna cena v spletni trgovini prečrtana, poleg nje pa sta prikazana odstotek znižanja ter nova prodajna cena, ki ni prečrtana. Prodajne cene so naše maloprodajne cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Znižana cena velja ob nakupu ustrezno označenih izdelkov.

 

3.        Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, »ZVPot-1«), z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS, št. 96/09 – uradno prečiščeno besedilo, 19/15, 189/21 – ZDU-1M, 18/23 – ZDU-1O in 30/24 – ZIUETDS »ZEPT«) ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino  upravlja družba INTERSOCKS d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja. Ob registraciji v spletno trgovino kupec pridobi geslo ter vnese poštni naslov. E-poštni naslov in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z ostalimi vnesenimi podatki.

Z registracijo uporabnik pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja urejajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

4.        Opis tehničnih korakov za nakup oz. za sklenitev pogodbe

V nadaljevanju so opisani tehnični koraki, ki so potrebni za nakup v spletni trgovini oz.  za sklenitev prodajne pogodbe.

1. Izbiranje izdelkov v e-košarico (kupec lahko sproti popravlja količine ter dodaja in odvzema izdelke)

2. Prehod v nakupni del (kupec vnese želeni naslov za dostavo in izbere način plačila)

3. Zadnji korak nakupnega dela – potrdilo naročila

  • kupec preveri vse podatke, vpiše morebitne kode za popust
  • če se strinja dokončno potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdite nakup z obveznostjo plačila«
  • če se ne strinja, se lahko vrne po celotnem postopku nakupa s klikom na gumb »nazaj« in spremeni kateri koli element svojega naročila
  • prikaže se celoten povzetek naročila, vključno z izbranim naslovom dostave, predvidenim rokom dostave, zneski, načinom plačila

Kupec tak povzetek svojega nakupa prejme po pregledu in potrditvi naročila tudi na e-poštni naslov, s katerim se je registriral v spletno trgovino. V povzetku naročila je tudi povezava na splošne pogoje. Na ta način so kupcu vedno dostopni podatki o vsebini njegovega naročila in pogodbena določila (splošni pogoji), ki si jih lahko tudi shrani in reproducira.

 

5.        Cene

Vse cene so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost. Kupec mora za naročeno blago plačati veljavno ceno v trenutku, ko kupec odda naročilo.

Znižanje cene velja za nakupe fizičnih oseb ter pravnih oseb v manjših količinah. Za večje nakupe pravnih oseb vam bomo pripravili prilagojeno ponudbo, v kolikor nas glede tega predhodno kontaktirate  na heydude.trgovina@intersocks.com.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen.

V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od prodajne pogodbe, hkrati pa lahko ponudnik kupcu ponudi rešitev, ki bo sprejemljiva za ponudnika in za kupca.

 

6.        Plačilo

Spletna trgovina omogoča elektronsko plačevanje s karticami preko spleta ali pa po povzetju, ko vam dostavijo pošiljko.

Plačilo je mogoče samo v enkratnem znesku. Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Račun za svoj nakup kupec prejme v paketu skupaj z naročenim izdelkom.

 

7.        Dostava

Naročila prejeta v petek po 12. uri, ob sobotah, nedeljah ter med dela prostimi dnevi bodo obravnavana kot naročila, ki so prejeta v naslednjem delovnem dnevu.

O predvidenem roku dostave vas bomo sproti obveščali po e-pošti (naročilo potrjeno, naročilo zaključeno in poslano), tako boste s tem seznanjeni s statusom svojega naročila.

Dostava naročenih izdelkov poteka od ponedeljka do petka, razen med dela prostimi dnevi.

Stroški dostave za kupca:

VREDNOST KOŠARICE

CENA ZA DOSTAVO

0 - 39,99 €

3,90 € (po povzetju: 4,90 €)

nad 40 € 

0,00 €

 

Ponudnik si bo prizadeval, da vam bo naročilo dostavljeno v predvidenih rokih, vendar ne odgovarja za zamudo pri dostavi, nastalo zaradi okoliščin na strani dostavljavca.

 

8.        Pravica do odstopa od prodajne pogodbe, vračilo blaga

Kupec, ki je potrošnik ima pravico, da v štirinajstih dneh od dostave blaga ponudniku sporoči, da odstopa od prodajne pogodbe, ne da bi pri tem moral navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga preko e-pošte: heydude.trgovina@intersocks.com ali preko običajne pošte na naslov INTERSOCKS d.o.o., Reška cesta 29, 1330 Kočevje. Če kupec ponudniku vrne  blago v roku za odstop od pogodbe (to je 14 dni od dostave blaga) to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v originalni embalaži (izključno kot paketno pošiljko) odposlati najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu razen, če je blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Vračilu blaga mora biti priložena kopija računa z izpolnjenim zahtevkom, ki ga kupec prejme v pošiljki z dostavljenim blagom ali si ga natisne tukaj. Stroški vračila blaga bremenijo kupca. Ponudnik vrne že plačano kupnino kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, vendar pa lahko ponudnik zadrži vračilo že plačane kupnine do prevzema vrnjenega blaga ali dokler mu ni predloženo dokazilo, da je bilo blago poslano nazaj.

Kupec lahko namesto vračila denarja izbere tudi drug artikel v spletni trgovini, torej zamenja prvotni nakup – z enakim ali povsem drugačnim izdelkom oz. drugačnimi izdelki  iz nabora trenutnih zalog v spletni trgovini. Pri zamenjavi je najlažje, če kupec izbere artikle v vrednosti vrnjenega izdelka. V nasprotnem primeru ponudnik uredi vse potrebno za doplačilo s strani kupca ali vračilo razlike v ceni kupcu. Če želite zamenjavo pri vračilu napačnega nakupa izpolnite ta obrazec.

Vrniti je mogoče samo blago, ki ob vrnitvi izpolnjuje spodnje kriterije:

1. Blago ima vse originalne etikete

2. Blago ni bilo nošeno in ni poškodovano ter je v enaki obliki kot je bilo kupljeno

3. Nima dodatnih vonjav, ki niso bile prisotne ob nakupu

Vse blago ponudnika je take narave in dimenzij, da ga je možno vrniti po pošti – stroške določajo ponudniki poštnih storitev in ponudniki dostave paketov.

 

9.        Varovanje podatkov

Ponudnik se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov. Kupec lahko podrobne informacije o obdelavi svojih osebnih podatkov najde v Politiki zasebnosti, ki je dostopna [tukaj].

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.

 

10.      Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe se rešujejo v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov.

Za obravnavanje pritožb smo vedno na voljo na tel. št. 02/537 14 53 ali na elektronskem naslovu heydude.trgovina@intersocks.com.

Ponudnik si prizadeva za sporazumno reševanje morebitnih sporov.

V kolikor spora ne bo mogoče rešiti na ta način, bo za reševanje spora pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani, Slovenija. Ne glede na prej navedeno ima kupec, ki je potrošnik, pravico sprožiti spor tudi v kraju svojega prebivališča.

Skladno z zakonskimi določbami ponudnik ne daje vnaprejšnjega soglasja za uporabo kateregakoli izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podatke o alternativnem reševanju potrošniških sporov in o izvajalcih najdete na naslednji povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.trader.register

Te splošne pogoje ter vse spore, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev ali so z njimi povezani, ureja zakonodaja Republike Slovenije.

 

11.      Stvarna napaka

Ponudnik spoštuje vsa zakonska določila in dobre poslovne prakse v primeru stvarne napake na kupljenem blagu.

 

12.      Drugi pogoji

Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva za zagotavljanje ažurnosti podatkov, vendar ne odgovarja za morebitne napake ali netočnosti glede vsebine spletne trgovine.

Za kakršna koli vprašanja o nakupovanju v naši spletni trgovini smo vam na voljo na e-poštnem naslovu heydude.trgovina@intersocks.com, kjer vam bomo pomagali z čimprejšnjim odgovorom.

Moja košarica